Meteen naar de inhoud

Heb jij last van aanhoudende pijn?

Heb jij pijn door bijvoorbeeld je werk of het sporten? Misschien ben jij al bij verschillende instanties geweest om deze pijnklachten te verhelpen. Je hebt vele verschillende behandelingen ondergaan en medicatie voorgeschreven gekregen. Lijkt niks te helpen? Hypnose kan jou helpen door naar de kern van deze pijn te gaan en deze te verwijderen!

Voorbeelden van verschillende pijnklachten:

Whiplash

Chronische pijn

Hoofdpijn

Werk gerelateerd

RSI klachten

Pijnklachten

Heeft u pijn? Chronische pijn of een soort van zeurende pijn en gaat dat niet over. Dan kunt u altijd langskomen bij ons. Je hebt binnen de Hypnose en Regressie mooie technieken om pijn te reduceren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan technieken waarmee je oude pijn ontlaadt en daarmee ruimte geeft voor je fysieke pijn om te veranderen. Ook kunnen we oorzaken van de pijn inzichtelijk maken, waardoor je met inzicht en erkenning van de pijn en de achtergronden tot pijnreductie kan komen.

Leest dit nu nog een beetje vaag of heb je geen idee of het bij jou kan helpen. Neem dan vooral contact op met ons, Joanne of Adrie, zodat we je hulpvraag met je kunnen bespreken. Je mag ook direct het anamneseformulier hieronder invullen met de nodige nuttige informatie waarmee we jouw hulpvraag kunnen inschatten.

Het is zo fijn om pijnloos of bijna pijnvrij door het leven te gaan. Laten we zo snel mogelijk op zoek gaan naar de oorzaak van je klachten of de achtergronden waarin we pijnreductie kunnen toepassen. Er is vaak meer mogelijk dan je op het eerste gezicht denkt. 'Ermee leren leven' kan altijd nog.

Pijnreductie bij pijnklachten volgens Joanna Oort

Therapeuten die deze klacht behandelen:

Hypnose- en Regressie therapeut Adrie Talakua Einstein-Hypnose Praktijk

Adrie Talakua

Hypnotherapeut Joanna Talakua

Joanna Oort

Anamneseformulier

Vul hieronder het anamneseformulier in voor jouw individuele consult. Met deze informatie kunnen we je nog beter helpen.